Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 19 oktober 2012

-

Av Malin Eriksson - 19 oktober 2012 08:31

Igår ringde jag VC IGEN, dom bad mig att ringa till lab direkt. Ringde dit. Hon var inte förvånad att jag ringde. Hon menade att der är så jobbigt ta såna prover på barn, "det är ju inte över en handvändning som man tar allergiprover på barn" jag sa att de spelar ingen roll, vi måste ändå få komma o göra det, så jag nångång får veta om hon är allergisk mot något hon får dagligen eller mot djur som hon lever med. Då säger hon "ja men inte får man svar direkt, det tar minst 10dagar" då sa jag, MEN DÅ ÄR DET JU ÄNNU VIKTIGARE ATT VI FÅR KOMMA NU DIREKT!
Så jag fick iallafall en tid igår o for dit. Förväntade mig de värsta eftersom hon sagt att det är så svårt på barn. Dom.stack Love i fingret o hon rörde inte en min, satt alldeles stilla o lät dom fylla två rör med blod. Så svårt var det. Herregud. O även om det skulle vara svårt är de ju för fan deras jobb!!!
Men nu är det ialla gjort o vi får vänta snällt på svaren. Tror faktiskt det kan vara mot pälsdjur men vi får se.
Nu ligger jag på soffan o är trött........ Halv 7 ville lill stumpan inte sova längre. Men nu duger det att sova när hon redan slitit upp mamma! :) Goungen.
Nu ska jag chilla just under filten. ;) Bye

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards