Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under juni 2011

Av Malin Eriksson - 21 juni 2011 00:06

Love har jätte länge haft super bra dygn. Men nu har de börjat bli lite tjorvigt. Jag tror att det är tänderna som spökar.   

Jag börjar oxå bli trött så nu när Love somnar går nog jag oxå o lägger mig.

 


Goodnight  

Av Malin Eriksson - 20 juni 2011 21:00

Nu ska jag ge Love lite kvällsis, Äppel gröt. Sen ska vi ta o se en film. Filmen igår var bra. The Ward. Hoppa till som fan några gånger :) Skulle aldrig se skräckfilm själv, haha.

Nu har vi iallafall städat o fixat klart här. Älskade Josefine (Tom's mamma) har varit hit med mat till oss. Nu klarar vi oss tills vi får pengar! =)

Jaja, gröt var det till lilla tjejen.


Vi har de starkaste kärleksbandet i världen

 

Av Malin Eriksson - 20 juni 2011 18:22

Med 6;- i börsen och en halv påse pyttipanna i frysen! Okej, har ett knäckebröd paket oxå. Men räcker inte så långt på 3 vuxna personer?!? Hmm. 1 vecka kvar tills man får pengar, Tro inte att jag är en dålig mamma som svälter mitt barn, Nej hon har en hel hylla i kylen med mat. Det är de viktigaste.

Men ändå, jag blir så less att alltid vara fattig. Varför hade man inte kunnat vara rik?

Alltid när man är som fattigast så är man extra hungrig o sugen på allt.


Jaja, nog blir de här bra!

 

Av Malin Eriksson - 20 juni 2011 16:53

 Idag har vi gjort massa viktiga saker, så som att vara på arbetsförmedlingen, lämnat in ansökan till försörjningsstöd, ringt försäkringskassan 2ggr , posta brev. Ja ni vet såna där viktiga tråkiga saker. Nu har vi kyckling i ungnen o efter maten har vi städ-dag här hemma på Björnstigen! Fick reda på att föräldrapengarna o bostadsbidraget kommer 27 de (!!!) Alltså INTE till midsommar, hoppas då bara på att lill slanten från soc hinner komma! Vi hade ju som tänkt grilla gott o kanske ta nå vinglas..


PS, Idag fyller världens bästa lille bror Mats 16år!!   GRATTIS

   


 

Just nu håller jag på bränna filmer till mamma o pappa. SUCK.. Måste hitta nå mer filmer. Jobbiga dom är   

Av Malin Eriksson - 19 juni 2011 22:26

Nu blir de kvällsmys med en skräckfilm, The Ward tror jag den hette?!?  

Tjejen har somnat o även Oskar. Så jag o Tom ska bara nu ligga o ta de lugnt!

I morgon ska jag sätta igång med träningen igen har jag bestämt mig för!! Alldeles för lång paus har det varit!

Dagen o kvällen har bestått av tvättning. På riktigt, vet inte hur många maskiner jag tvättat idag. Säkert 5 iaf.   


OM jag älskar min mysdress. Den är BÄST! Längtar till vintern så jag kan bo i den! :)

 

Av Malin Eriksson - 14 juni 2011 17:30

Nu är vi på tallvik o väntar på att Jossa ska sluta jobbet så vi kan åka! =)

Hela förmiddan har bestått av packning o städning så de ska vara fint när man kommer hem igen. Sjukt roligt ska de bli att åka iväg ett tag.

Nä nu ska jag gå i köket o prata med dom andra. Ha de bra, det ska ialla fall vi ha!


Puss o Kram

Av Malin Eriksson - 13 juni 2011 19:42

Imorgon drar vi på Love's första mini-semester! :) Vi ska åka o campa med Tatu o Jossa, dom har hyrt en fin stuga. Två dagar blir vi borta. Kommer hem på torsdag. Så nu håller vi på packa lite så man inte glömmer nå viktigt. Fan vad mysigt, sitta o dricka nå vinglas o bara ta de lugnt!   

Kommer nog bli skoj för Lovis oxå, så länge mamma är med!  

Åååh, vad roligt de kommer bli att åka iväg med Tom så man inte alltid bara sitter hemma!   


Idag har jag ringt o bokat en hälsoundersökning, tror jag fick den 4juli. Som länge kvar, men skitsamma. Jag behöver ju inte stressa ihjäl mig att gå ner dom där 8kilona. Har ju ändå gått ner -21kg av mig själv om man räknar vikten innan jag blev med barn. Så inte är de nån panik.


 

Av Malin Eriksson - 13 juni 2011 00:04

Kolla på hennes SOVA-HELA-NATTEN "metoder" till små barn. http://www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/filmer-start klicka på dom olika filmklippen o se hur hon menar att man ska få barn att sova hela natten.

Jag hoppas den där jävla Anna Wahlgren dör, helst igår så inte massa korkade föräldrar hinner plåga ihjäl sina barn!!!!! Ååååh, jag blir så förbannad.

Äckel jävla kärring 

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards