Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Malin Eriksson - 7 juni 2011 19:02

Hade tänkt gå en promenad men Tom for o träna så då tar jag de lugnt ikväll istället. Ska ta en dusch o ha lite spa kväll med mig själv. Sen avslutas kvällen med en film. Lovis tar en lite kvällsvila nu och jag sitter i soffan. Har lite små huvudvärk oxå.

Nu har jag bevisat för mig själv att jag klarar av att gå på VLCD (nutrilett) om jag vill. Men jag har nu avslutat de och äter nyttigt istället. Det jobbiga var att jag hela tiden var yr i huvudet och var som orkeslös. Sån träning o allt blev ju lidande. Men jag kanske tar de ibland som nån måltidsersättning. Men inte hela tiden.

8kg kvar till mitt mål. Låter inte ut så mkt va? Men dom här sista kilona är fan värst. Går svin segt tycker jag.

    





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards