Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Malin Eriksson - 21 juni 2011 20:57

Sitter o ger Love kvällsmat o själv dricker jag en kopp thé. Man ska ju inte äta nå på kvällen så ska försöka undvika de så mkt som möjligt, måst ju gå ner i vikt !

Dom här dagarna suger ju extremt, de bara regnar konstant. Finns inge att göra. Vill ha sol så man kan vara ute hela dagar, promenera o springa. Nu får man typ sitta hemma o dega bara  


Ikväll har jag badat badkar, vaxat benen, haft ansiktsmask+hårinpackning, filat fötterna osv. Snart ska jag färga + plocka ögonbrynen o fixa håret. Fyfan vad fräsch man känner sig!! Riktig sån här egoboost.  Det behöver alla ibland, ´speciellt småbarn föräldrar.   


Ps, om ni tror att jag tycker thé är gott så tror ni fel. Det är äckligt. MEN det är ju betydligt bättre än att trycka i sig massa mackor som vissa, nämner inga namn   Haha, men du vet att jag älskar dig...



 

Av Malin Eriksson - 21 juni 2011 13:50

Nu ska jag lägga mig ner o vila just om jag hinner innan Love vaknar... ZZZzzZzZ




 

Av Malin Eriksson - 21 juni 2011 00:06

Love har jätte länge haft super bra dygn. Men nu har de börjat bli lite tjorvigt. Jag tror att det är tänderna som spökar.   

Jag börjar oxå bli trött så nu när Love somnar går nog jag oxå o lägger mig.

 


Goodnight  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards