Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 18 mars 2013

-

Av Malin Eriksson - 18 mars 2013 09:39

Love Luther o tittar på familjen annorlunda på datorn, laddar upp inför ikväll! :)
Nellie vilar o jag själv väntar på att maten ska bli färdig. Lax med grönsaker i ugnen. Idag steg vi upp kl 6. Betydligt bättre än igår. Även om vi låg vaken i sängen o myste från 5.20 :)
Har även hunnit med ett litet styrkepass här hemma. Jag måste försöka komma igång lite igen med träningen. Jag har typ tappat allt o det är så jävla tungt komma tillbaka!!
Men ett pass om dagen ska jag väl klara av. O som tur är har jag det jag behöver hemma för att kunna träna, jag tar mig ju nästan aldrig iväg så då skulle de inte bli någon träning alls. Man får själv hitta på lösningar när man jämt är själv med barnen.
Nu ska jag bara vänta på att maten är färdig så får vi se vad vi hittar på sen. Kändes ut att blåsa jävligt kallt ute så får se om det blir någon barnvagns promenad.
Hejhej

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards