Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 17 mars 2013

-

Av Malin Eriksson - 17 mars 2013 09:38

Varit igång sen 5 imorse med min lilla solstråle, mitt andra charmtroll vaknade ungefär 7. Känns som att man varit igång en hel dag o kl är bara 9.30 Redan varit uppe 5h. Haha! Nellie ska nu få ta sin morgonvila o jag ska ta mig mer kaffe o fundera på vad man skulle gjort den här dagen. Jag går väl o lägger mig 19 ikväll med Nellie. ;)
Men jag älskar mitt liv. Jag vill gärna ha fler barn oxå. Jag känner att allt är helt rätt. Det är så här jag vill ha det. FAMILJE LIV! Kunde inte haft det bättre. Jag är inte ens dricka sugen nå mer. Måste börja planera o lägga undan lite pengar så man tar sig på en liten familje semester i sommar. Skulle vilja fara till en djurpark, tror barnen skulle uppskatta det väldigt mkt. O nellie blir ju 1år till sommaren så hon tycker oxå det är spännande att titta på nya saker, o Love vet jag skulle älska det.
Ok, nu ska jag hjälpa Nellie att somna.
Heejråå :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards