Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 26 januari 2013

-

Av Malin Eriksson - 26 januari 2013 10:14

Nu har vi fått oss frukost i magen o jag skippade morgon promenaden även idag då jag har varit så risig. Snart tänkte jag ta ett litet städ o tvätt ryck så jag kan ägna mig åt annat ikväll för mina små charmtroll ska nämligen vara hos mommo o moffa. Så då blir det lite egen tid med karln som inefattar god middag o massa mys, därför gör jag bort städningen nu :)
Så nu städa o sen packa en liten sova-över väska.
Jag älskar såna här dagar, eller nästan alla dagar. Vaknar o ser mina fina barn som blir glada tillbaka bara man tittar på dom. Jag är lyckligt lottad!
Skulle gärna ha fleera små gosisar till men vi låter pappa växa upp lite till från tv-spel o data-spels världen först så blir det lite lättare :)
Nu lite till kaffe o sen städning med mina solstrålar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards