Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 7 januari 2013

-

Av Malin Eriksson - 7 januari 2013 21:49

Kom precis på att det är den 7de Januari idag, alltså blir Nellie ett HALVÅR redan. Herregud kan inte fatta det. Min lilla skrutt blir stor! :/
Annars har den här dagen inte bestått av speciellt mkt, ont i halsen, huvudet o magen (!!!). Så är inte på topp just nu. Det var den träningen.
Snör mig i soffan ett tag o ser lite tv innan jag lägger life. Får kolla feber på Love imorgon bitti om hon kan fara på dagis. Igår hade hon lite feber, så vi får se.
Godnatt från oss iaf! :)

-

Av Malin Eriksson - 7 januari 2013 10:12

Herregud vad jag är bortskämd med att få sova på morgonen. Steg precis upp med Nellie o jag är så trött att ögonen håller på att trilla ut. Som lite bonus på allt så har jag rakblad i halsen o är tokförkyld!! :(
Satan vad tungt. Jag tänkte börja träna idag,får se hur det blir med den saken nu. Jävla skit. Alltid är de nå. Men nu är ffestligheterna slut o jag ska bli nyttig igen. Tänkte dra upp på röda korset på en stund o hälsa på mamma o kika lite. Måste oxå vänta till Lovis vaknar, min lilla sömntuta! :)
Nu dricka mitt morgonkaffe o piggna till.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards