Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under december 2012

-

Av Malin Eriksson - 6 december 2012 18:14

Jag dör av lycka till min familj. Jag kan inte förklara men just nu är jag så otroligt lycklig. Började med ett fina sms jag hade fått av Tom när jag slog upp ögonen. Sen har bara dagen fortsatt att vara bra. O jag kan inte vara tacksam nog att jag fått så underbar familj!!
Just nu står jag o steker kikärtsbiffar men måste göra en till rätt som Tom kan ta med sig imorgon, inte så kul äta samma till lunch o middag :)
En sovande Love på soffan just nu, kommer resultera i en vaken Love sent ikväll. Men de gör inge. Vi ser någon film myser bara.
Fixa biffarna nu o snöra ihop något mer.
Bye

-

Av Malin Eriksson - 6 december 2012 00:46

Beställt lite mer julklappar ikväll, men nu måste jag försöka sova trots att jag inte är så trött. För jag vet att det tar ända ut på eftermiddan innan jag blir pigg o levande :/
Tom, Love o Nellie snarkar så gott nu o det är så mysigt ligga o höra alla sova o tänka att det här är min familj, min alldeles egna underbara familj!!
Ok sova var det. Godnatt!

-

Av Malin Eriksson - 5 december 2012 13:06

n Varför är jag så förbannat trött HELA TIDEN?? Även om jag sover typ 8-9 timmar så är jag trött HELA dagen. Energin kommer som aldrig. Jag stiger upp, dricker kaffe o äter frukost sen när jag orkar.en jag kommer som aldrig igång. Jag är bara trött trött trött. Tur jag var i fredags o lämnade massa prover så får vänta o se vad dom säger, nå måste de ju vara när jag är så satans trött! Jag orkar inte gå o vara trött. Har/vill göra så mycket hela tiden. Hoppas dom köer fram till vad de är så vi kan göra något åt det.
Igår klippte jag till Tom iaf, han har hållpå gnälla uti de några dagar så nu är det gjort o han blev nöjd, så de blev lyckat.
På nyår är det ju våran 1års dag sen förlovningen, o 6års dag tillsammans. Så kring nyår ska vi åka iväg bara jag o Tom någonstans o bo på hotell o äta gott o bara bry oss om varandra. Jag längtar otroligt mycket för det är inte ofta vi kommer oss iväg tillsammans, själv. Typ aldrig. O jag tror det är bra för förhållandet oxå att komma iväg just. Klart vi har haft de tjorvigt o så men vem har inte haft det efter så många år tillsammans? Man måste kunna gå vidare o lämna tjafs bakom sig. Vi har ju en framtid tillsammans, med våra fina fina barn.
Jag älskar dig tompa.

-

Av Malin Eriksson - 3 december 2012 00:40

Båda mina flickor har blivit förkylda, näsorna rinner, hosta o snörvlingar. Mest jobbigt för Nellie då det blir så jobbigt för hon när hon äter. Hör nu när hon ligger o sover att hon har det lite jobbigt med andningen :( Får hoppas det går över fort.
Haft en super lugn helg o tagit det lugnt.
Nu har jag lagt mig i sängen efter jag o pappa sett den nya spiderman filmen, den var väl okej. Mysigt om inte annat att se film med pappa, det är inte ofta det händer.
Ikväll känner jag mig lycklig. Kanske kanske livet tagit en vändning mot rätt riktning. Jag har en bra känsla så ikväll kan jag somna.. lycklig. O det är precis det jag ska göra nu.
Godnatt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards