Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 6 december 2012

-

Av Malin Eriksson - 6 december 2012 23:57

Nu börjar jag faktiskt bli trött, i kroppen. Inte i ögonen. Men det känns att man varit igång idag. Till kvällsaktivitet vakade jag o Love en blåbärskaka, den blev super god så jag är nöjd. Nu har jag lite mer bjudfika :) Jag har bara smakat den för jag ska inte äta sånt onyttihtt. Jag ska hålla mig till bra mat o nå min mål vikt. Behöver bara mer inspiration till matlagning, har så dålig fantasi :/
Nu tänkte jag fixa till diskbänken o ladda kaffe färdigt till imorgon bitti :) Äntligen fredag imorgon, o Tom blir ledig. Känns bra!
Godnatt från mig nu :)

-

Av Malin Eriksson - 6 december 2012 18:14

Jag dör av lycka till min familj. Jag kan inte förklara men just nu är jag så otroligt lycklig. Började med ett fina sms jag hade fått av Tom när jag slog upp ögonen. Sen har bara dagen fortsatt att vara bra. O jag kan inte vara tacksam nog att jag fått så underbar familj!!
Just nu står jag o steker kikärtsbiffar men måste göra en till rätt som Tom kan ta med sig imorgon, inte så kul äta samma till lunch o middag :)
En sovande Love på soffan just nu, kommer resultera i en vaken Love sent ikväll. Men de gör inge. Vi ser någon film myser bara.
Fixa biffarna nu o snöra ihop något mer.
Bye

-

Av Malin Eriksson - 6 december 2012 00:46

Beställt lite mer julklappar ikväll, men nu måste jag försöka sova trots att jag inte är så trött. För jag vet att det tar ända ut på eftermiddan innan jag blir pigg o levande :/
Tom, Love o Nellie snarkar så gott nu o det är så mysigt ligga o höra alla sova o tänka att det här är min familj, min alldeles egna underbara familj!!
Ok sova var det. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards