Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 8 december 2012

-

Av Malin Eriksson - 8 december 2012 21:52

Ja fyfan, sen 04 inatt har jag spytt till för någon timme sen. Vaknade av att jag hade så otroligt ont i magen så gick upp på soffan o la mig, till var tvungen springa på toa o spy, efter det spydde jag varje timme. Sen har jag kunnat vila ett tag idag men vaknade av att jag var tvungen springa på toa igen o spy upp dom enstaka klunkar yoghurt jag fått i mig under dagen. Sen absolut värsta jag vet är ju att spy, så perfekt sjukdom att få. Fy satan!! Börjar må lite bättre men har fruktansvärt ont i magen, kan inte avgöra om det är träningavärk från att spytt tusen ggr eller om jag har riktig magont.
Hur som helst ringde jag pappa på morgon o bad han hämta mig så här har jag legat idag o blir kvar här. Tom här lik UFC natt o ska vara borta o se det till på morgon så då passar det bra att vara här o låta dom ta hand om mig :)
Love har klätt granen med Anton o Joel vilket hon tyckte var super kul. Älskade barn.
Nu ska jag ligga o chilla ett tag till o fundera om jag orkar slå på en film eller om jag ska sova. Blev inte mkt sömn igår natt kan jag ju tala om.
Hej från mig så länge!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards