Whats ment to be will always find its way

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

...........................

Av Malin Eriksson - 3 juli 2011 00:28

Jag måste skriva av mig lite, jag bryr mig inte. Jag blir så less, varför ska de vara så orättvist? Jag blir sjukt besviken o ledsen när det är så här. Jag vet inte vad jag ska göra eller säga? Åh vad jag ibland känner att jag vill göra nå, men kan inte..

Nu sitter säkert nå skvaller fittor o tänker "ååååååh hur kan hon skriva så? Hon har ju barn, hon borde vara glad o tacksam" osv osv.

Jag är sjukt lycklig, Love är absolut de bästa som hänt mig o jag skulle inte byta hon mot allt i världen, men det är ändå nå som saknas. Det är så sjukt mycket jag vill skriva just nu men kan inte pga massa psyk som läser. !!!!!!!!!!!!

Nu måste jag logga ut o sluta skriva innan jag skriver för mkt.



 

 
 
Malin

Malin

3 juli 2011 01:25

hej vännen! läste din kommentar och känner lite vart de är på väg? Ingenting är perfekt, inte hos oss heller jämt, livet går upp och ned och ibland är vägen upp lite extra kämpig, feel free att skicka mig ett mail om du vill prata! Ibland är de enklare att prata med någon man inte känner direkt, har den känslan själv ofta. Jag kan känna mig så dömd ibland.

Kram så här mitt i natten!
(m-photo@live.se)

http://finest.se/malinlundqvistphotography

 
Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

3 juli 2011 23:11

Känner igen det där.
Har en väldigt öppen och ärlig blogg, men har fått både positiva och negativa kommentarer på det.
En sak är juh de som alltid skriver att jag som har psykiska diagnoser inte borde få ha barn.
Det gör jävligt ont att få sån kommentar, men jag lyckas för det mesta "resa mej upp" efter de kommentarerna och känna att dom faan är dumma i huvudet.
Mina barn älskar mej och behöver mej, jag försöker så gott jag kan att vara världens bästa mamma.
Det är bättre än att vara en frisk mamma som antar att hon är världens bästa mamma och därför inte försöker vara bättre.
Förstår du hur jag menar?

Well, kram på dej

http://salkert.se

 
lina

lina

4 juli 2011 21:53

Vad man än gör så är man ingen dålig människa för att man vill uppnå saker, är man lycklig och får göra saker utanför "rutiner" så blir omgivningen lyckligare.. Vem fan bryr sig om andras åsikter. Alla behöver ensamtid för att ha kul.

http://lilsweet.blogg.se

 
julia och hazal- Skoliosbloggen

julia och hazal- Skoliosbloggen

4 juli 2011 23:30

Hej!

Just nu är jag en av 20 finalister i solresors fototävling. Jag skulle behöva din hjälp för att vinna tävlingen. Jag skulle bli så himla glad om du ville gå in på länken och rösta på min bild:) (bild nr 5)
När du röstar har du dessutom chansen att vinna en resa du med!
Jag länkar alla fina människor som röstar!:)
Hoppas du vill hjälpa mig, kram / Julia :)
http://apps.facebook.com/solresorfoto/

http://julhaz.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Malin Eriksson - 22 augusti 2013 14:02

Känns som att det börjar bränna lite i magen. Ännu inte ätit frukost. Klivit upp 6.30 o ännu inte fått i mig frukost. Bara redbull, kaffe o citronvatten. Måste nog snart tvinga i mig lite fiberhavregrynsgröt med kanel :) O när jag nu kliver av mitt p...

-

Av Malin Eriksson - 21 augusti 2013 08:22

Minus 3kg på några dagar. Utan träning. Härligt. Ligger på jobbet. Som vanligt. Samma imorgon men sen tar jag helg!!! :) Lämnade Love på dagis första gången efter sommarlovet o de gick väl sådär.. Vägrade till en början att ens gå in. Fick ta av ...

-

Av Malin Eriksson - 19 augusti 2013 18:56


Efter att ha haft en paus har jag nu börjat tänka på vad jag äter. 4de dagen -2kg ;) Har ännu inte kommit igång med träningen men har jobbat så jävla mkt så har inte haft tid/ork. Men kanske imorgon jag kör igång ordentligt!! :) Sån lycka att äntlige...

-

Av Malin Eriksson - 15 augusti 2013 22:07


Inne på första natten av fem. Fryser. Tradera shoppar. Jag har blivit beroende av tradera o kan inte logga in där utan att köpa nå. Aldrig. Haha. Saknar mina fina ?n där hemma. Nött sönder nya ikea katalogen. Blir ett besök till happis när löne...

-

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2013 19:45


Ligger på jobbet. Nattpass. Lyssnar på musik o chillar. Har ju blivit nyttig igen. Inne på andra veckan. Att det känns skönt! Måste bara ta tag i träningen ordentligt nu. Jag har som sjukt lätt att tappa matlusten o nu är den som bortblåst. Men jag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards