Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Malin Eriksson - 1 juli 2011 21:42

Ibland får man vara less. Det är jag idag, jag är inte less nå speciellt. Utan bara allmänt.

 Igår natt var vi till kalix akuten med Love. Hon hade hög feber o diarré, var jätte slö o bara somnade hela tiden. Dom tog nå prover o hittade inge speciellt, frågade om hon hade kräkts vilket hon inte hade, Vi fick vänta 1 o en halv timma där borta. Kollade feber när vi kom dit, vilket var 39.8 då. Sen kom läkarn i två minuter o tittade o lyssnade lite på henne o sa att de inte var nå, att hon var förkyld trots att hon inte var speciellt snorig. Skickade hem oss med koksaltlösning (mot förkylning), När vi kom hem (05 i morse) så spydde hon direkt vi kom hem, febern gick upp till 40, jag ringde dit igen. Han sa att jag skulle avvakta en timma o blir de inte bättre så måste vi åka till sunderbyn. Jag klädde av Love, gick ut med henne, gav henne panodil, försökte ge henne vatten o isglass, blötte en handduk och svalkade henne. Gav henne ersättning så hon skulle få i sig nån vätska, Efter de sjönk febern till 39. Hon kräktes inge mer o somnade. Sen har jag kollat febern med jämna mellan rum, den har sjunkt lite hela tiden. Nu ligger den på just över 38. Hon har sovit i stort sett hela dagen. Varit vaken kanske 2-3 timmar max idag. Bajsat diarré då men febern var låg o hon verkar piggare så jag avvaktar. Nu sover hon fortfarande.


Tom ligger, jag har legat, kunde inte sova fast jag är trött. Lägenhten ser ut som fan o jag är för trött för att städa,

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards