Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under januari 2011

Av Malin Eriksson - 18 januari 2011 19:37

Vad söta kommentarer jag fick av er gullungar! :) <3


Vi har somnat kl 9 på morgon och sovit till 16, eller Love vaknade kanske 16.30 Så snacka om att sova länge:) Så nu blir de samma inatt, tur att jag är en nattmänniska.

Strömmen ar nyss varit borta ett tag, så vi satt & glodde här i mörkret, haha & väntade på att strömmen skulle komma tilbaka.


Lite tänkade........

Jag har blivit mamma för 51 dagar sen och det känns som att jag varit mamma i flera år. Allt går som så bra, nästan för bra...

Hon är iallafall en jätte snäll tjej och gråter inte i onödan, bara om hon vill något. Hon ler flera gånger om dagen, när hon tittar in i ögonen och ler så smälter mitt mamma hjärta. Jag älskar henne och jag älskar att jag vet att jag alltid kommer få vara med henne..

Mammas hjärta...

  

Av Malin Eriksson - 18 januari 2011 04:09

jag har fått massa kommentarer ang namnet jag valt till min tjej! Och anonyma kommentarer då såklart. Nu är de sista gången jag skriver nånting om det.

Både killar och tjejer kan heta Love. Och jag vet ingen kille eller tjej som heter det så det beror inte på de att jag valt de namnet, jag tycker det är ett tjejnamn och hon kommer heta de. Vi valde namnet för att vi tycker det är fint. Då vet ni, och det är ju trots allt mitt barn så jag väljer namn. Nog om det! Puss.


Hur som helst har tiden gått sjukt fort och Love blir två månader nästa söndag. Det känns absolut inte som att de gått så lång tid.

Nu sover hon och vi har helt konstiga dygn, hon kommer snart vakna för att sedan somna igen kanske kring 7-8 på morgonen. Igår kväll/morse somnade hon sist gången kring 7.30 Sen sov vi till efter 16:) Haha. Tom var jätte gullig och sövde hon i morse när jag var så trött att ögonen höllpå ploppa ut. Tack mitt stora hjärta!

UPPDAT. hon är vaken nu:) Länge hon sov, haha.



(På bb, 1dag gammal)

 


(Nu, ca 7veckor)


Ser ni vilken snygging? Jag dööör..




PUSS     

Av Malin Eriksson - 9 januari 2011 22:18


Och ja, ang namnet så tycker jag att enligt mig är Love ett tjejnamn, jag skulle iaf aldrig döpa en kille till de?! Men det är ju ett unisex namn. Och jag tycker det är skit sött och inte heller de vanligaste, och det passar super bra till min lilla tjej!!!

Av Malin Eriksson - 8 januari 2011 22:36

  

Av Malin Eriksson - 3 januari 2011 20:23

Jag håller på att sätta ljusa slingor i håret just nu...

 

tick tack tick tack....

 

Till 21.10 ska de sitta i.

 

tick tack......

 

Av Malin Eriksson - 2 januari 2011 21:02

Jag & Tom tog oss en promenad till tallvik men Love. Så skönt vara ute när de inte är så svin kallt. Nu sitter vi ialla fall här och det blir nog att sova över här tror jag, Tom ville som de. Love ligger uppe med sin farmor nu..

Själv sitter jag bara och glor runt och blir som rastlös utan henne :)

Jag kan som inte fatta att jag klarat av de. Från att vara gravid till att verkligen ha henne här. Det känns så sjukt. Men jag klara av det. Och allt går så bra. Jag är så nöjd man kan bli.

Jag ska skriva min förlossnings berättelse snart medans jag kommer ihåg. Alltså som jag upplevde allt osv. Det är ju som oxå roligt, så man inte bara har den från bb.


  

Av Malin Eriksson - 1 januari 2011 00:23

Japp, nu är de nytt år och jag kan nog inte ha bättre början på ett nytt år med mina fina hjärtan. Jag är så lycklig.. Kommer bli ett otroligt roligt år. Mitt lilla hjärta ligger nu och sover <3´Hon vakna inte av raketerna ialla fall.

Vi är hos mamma & pappa, Tom sitter i köket & surrar med dom. Och jag sitter bara här i soffan & myser..Nyktert nyår för oss är det oxå.


  

Älsklingen i fina nyårs klänningen!  

    

Nyår 2010-2011

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards