Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 20 februari 2013

-

Av Malin Eriksson - 20 februari 2013 00:29

Snart åtta månader sen! Min fina lilla prinsessa

-

Av Malin Eriksson - 20 februari 2013 00:24

Varit i Luleå idag med Love, Mats, mamma opappa. Gått runt på affärer o shoppat lite nytt! :) Väldigt trevlig dag.
Andra natten jag är barnvakt. Kan inte sova fast jag ska vakna tidigt imorgon med mina egna barn. Skit bra för kassan att extra knäcka lite o extra bra känns det att det är så goa små killar jag är barnvakt åt.
Men JAG SAKNAR NELLIE!!! Har aldrig varit borta från henne så här mkt, igår första natten nånsin jag sov borta från henne, hann snabbt hem imorse o träffa henne o mysa lite sen iväg till Luleå. Efter vi kom hem ikväll hann jag oxå bara hem en snabbis o gosa innan det var dags att dra på jobb igen. Men imorgon bitti får jag fara hem till min lilla solstråle. Mamma hjärtat saknar ihjäl sig!!!
Hur som helst var det supermysigt att ha en heldag med Love i Luleå oxå. Hon börjar bli så stor tjejen min. Jag har så fina kärleksbarn!
Nu ska jag glo lite mera tv o hoppas på att kunna sova snart. Godnatt....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards