Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 5 februari 2013

-

Av Malin Eriksson - 5 februari 2013 07:08

Blir en lite senare promenad idag, har legat o myst i soffan med lite kaffe framför tvn! Men nu ska jag bara röka färdigt så ska jag knalla iväg. Jag älskar mina nya vanor!
O jag saknar Lovis som sovit över hos farmor inatt. Hon ville de så nog var jag tvungen låta henne. Sen träffar jag inte henne förrän två när jag hämtar henne från dagis! Haha vilken tönt jag är. Ska fara på utflykt med Love nå snart o ta med mackor o varmchoklad o bara mysa. Min stora fina tjej!
Nu ska jag gå iväg. Hejhej

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards