Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under juli 2012

Av Malin Eriksson - 23 juli 2012 13:59

Kan ju säga att det är inte en lek att bada båda barnen samtidigt. Nog för att Love sitter själv men hon ställer sig upp hela tiden o då måste man vakta så hon inte halkar o slår ihjäl sig samtidigt som jag sitter på golvet o badar nellie i baljan. Men jag klara det o nu har jag två rena goungar.
Nu är det dags för Love att vila just o sen ska jag fixa mig frukostlunch, havregrynsgröt! :)
Vi blir utan pappa idag oxå. Men vi börjar bli vana nu. Bye

-

Av Malin Eriksson - 23 juli 2012 09:45

Nu har jag o mina prinssesor stigit upp. Jag sitter med en kaffe kopp o vaknar till .
Igår beställde jag mig gardiner o en tavla, kommer bli garn snyggt. Jag trivs så bra i våran nya lägenhet! :)
Jaja, nu ska jag dricka upp kaffet o gå o hänga tvätt. Som den hemmafru jag är.
Morgonpigg skrutt.

-

Av Malin Eriksson - 23 juli 2012 00:03

Sett film med mamma o bara haft mys. Nu ska jag ta lill skrutt o lägga mig.


Jag känner mig så ensam. Varför är du inte här när jag behöver dig?

Av Malin Eriksson - 21 juli 2012 16:23

Sitter hos mamma o pappa. Har precis duschat. Nellie sover. Love springer runt o gör jävulskap, kastar allt hon ser o når tex glas, hårtorkar, vikta kläder osv osv osv. Sjukt jobbigt när hon är på det humöret.
Vad gör man när dom håller på så? Har någon några tips att dela med sig av?, jag blir galen!!

Av Malin Eriksson - 21 juli 2012 11:32

Tom vaknade på fel sida idag o var sur som en gris. Han är o tränar nu.
Men bara för att han var en surgris ska inte de få förstöra min dag. Jag lägger energin på mina prinsessor o skiter i han.
Nu kallar skrutten på mamma o vill ha lite mat.
See u

-

Av Malin Eriksson - 20 juli 2012 17:43

Sitter hos mamma o pappa o har precis ätit middag. Vi for hit efter vi vaknat för de var så tråkigt vara hemma själv. Tom är i Umeå o hälsar på Rasmus o jag ides inte sitta där hemma o glo! :)
Tänkte ta Bamse o gå en lång promenad o så titta jag ut o ser världens största regnmoln ovanför mig. Hmm..
Ja jag får se hur jag gör, ska fundera nån minut medans jag smälter maten :)

-

Av Malin Eriksson - 19 juli 2012 11:08

Inte de minsta morgonpigg.
Huvudvärk. Bebisspya. Gnällig Love. Full kartong med papper att gå igenom.
Nu ladda kaffebryggaren...
Godmorgon

-

Av Malin Eriksson - 19 juli 2012 11:08

Inte de minsta morgonpigg.
Huvudvärk. Bebisspya. Gnällig Love. Full kartong med papper att gå igenom.
Nu ladda kaffebryggaren...
Godmorgon

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards