Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 26 juli 2012

-

Av Malin Eriksson - 26 juli 2012 21:35

Strax hoppa i duschen o sen blir de filmmys med Tompi. En skräckis nån på hans utbildning hade sagt var bra. Så få se då! :) till filmen blir de ost o kex o grönsaker med dipp! Riktigt vardagslyx ;) Det förtjänar jag.
Loves farmor har varit här ikväll o lekt en stund, att det är skönt när nån kommer förbi ibland o bara bryr sig om Love eftersom hon behöver uppmärksamhet hela hennes vaknatid o det har ju jag tyvärr inte tid att ge henne även om jag försöker nästan hela tiden. Mammas stora tjej får ju inte glömmas bort bara för att lilla syster finns nu.
Jaja duschen var de. Hejhej

Av Malin Eriksson - 26 juli 2012 15:22

Kan man ha de bättre än att vara mamma till dessa små änglar?

-

Av Malin Eriksson - 26 juli 2012 11:56

Nellie somnade direkt jag la henne i sin nya babygunga, ska köpa batterier till den idag o titta hur den funkar då! :)
Jag börjar få huvudvärk igen fast jag tagit ipren. Sjukt less. Jag hade tänkt gå ut med vagnen o handla några nödvändiga saker men jag blir bara så less o trött med huvudvärk. Ååååh!!
Nå jag får fundera just hur jag ska.

Av Malin Eriksson - 26 juli 2012 10:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards