Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under augusti 2012

-

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2012 00:04

Ligger i soffan o är trött. Ska strax gå o lägga mig. Men tror jag måst ta mig en kvällsmacka innan.
Har städat åt mamma o pappa ikväll. Duktig dotter.
Jaja, hur som helst är jag så tacksam o lycklig över att jag har mina fina tjejer. Varje dag tänker jag på vilken tur jag har. Jag älskar mina små änglar så otroligt mycket.
Godnatt från mig.

Av Malin Eriksson - 2 augusti 2012 14:33

Håller på att städa. Dammsuga. Dammtorka. Skura. Tvätta. Plocka leksaker. Byta gardiner. Osv. Med 4 barn här hemma. Mamma o pappa jobbar så jag är med Anton o Joel idag. Att jag är duktig.

-

Av Malin Eriksson - 1 augusti 2012 19:24

Nu är Lovis hemma igen efter att ha varit o lekt med farmor idag. Så nu är allt som vanligt igen! :)
Ikväll ska jag nog ta en promenad med Bamse igen. Så jäkla skönt att börja röra på sig igen. Har handlat frukt o bär o ska göra en fruktsallad ikväll som jag ska äta till någon bra film... Mums!

-

Av Malin Eriksson - 1 augusti 2012 19:23

Nu är Lovis hemma igen efter att ha varit o lekt med farmor idag. Så nu är allt som vanligt igen! :)
Ikväll ska jag nog ta en promenad med Bamse igen. Så jäkla skönt att börja röra på sig igen. Har handlat frukt o bär o ska göra en fruktsallad ikväll som jag ska äta till någon bra film... Mums!

-

Av Malin Eriksson - 1 augusti 2012 18:07

Nu saknarvi faktiskt storasyster.

-

Av Malin Eriksson - 1 augusti 2012 11:18

Snart kommer Loves farmor o hämtar henne så ska dom hänga ett tag. Jag själv ska duscha av huvudet o sen ta med lill skrutten på lite uppdrag. Handla lite o fara o leta mig en mascara. Sen ska jag tvätta. Jag har världens berg med tvätt, på riktigt. Man ryms knappt på toan.

Betalade räkningar inatt så få se då när dom öppnar internet o tv hemma. Jag är ju hos mamma o pappa nu, skulle aldrig klara av att sitta hemma utan ens tv.   


Lovis är nu ute o hänger tvätt med pappa o Nellie sover så nu ska jag passa på att duscha!


Hejhej...


  

 

-

Av Malin Eriksson - 1 augusti 2012 00:31

Betalat räkningar o nu har jag bäddat ner mig mellan dom bästa tjejerna i hela världen! Kommer sova gott.
Så godnatt världen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards