Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg under augusti 2012

-

Av Malin Eriksson - 19 augusti 2012 14:02

I Helgen har de bara varit mys. Lite vin ost o kex o bra film. Helt perfekt helg enligt mig. O förra helgen tillbringade vi i stugan i Finland o det var jätte trevligt de oxå.
Slänger upp lite bilder från olika tillfällen.

-

Av Malin Eriksson - 19 augusti 2012 14:02

I Helgen har de bara varit mys. Lite vin ost o kex o bra film. Helt perfekt helg enligt mig. O förra helgen tillbringade vi i stugan i Finland o det var jätte trevligt de oxå.
Slänger upp lite bilder från olika tillfällen.

Av Malin Eriksson - 8 augusti 2012 20:09

Varit o hälsat på hos mamma o pappa hela dagen. O jag o Nellie har tagit en låång pn så de blir nog inte så tidig kväll för oss :)
Nu ska jag iaf packa in barnen i bilen o börja
fara hem. Måste hänga tvätt o tömma diskmaskin o plocka upp leksaker i hela lägenheten. Sen börjar jag nog nöta desperate igen. Har färdigt tankat säsongen! :)
Jaja, nu ska jag börja klä barnen..

-

Av Malin Eriksson - 8 augusti 2012 12:25

Farit o koka mig morgon kaffe hos mamma o pappa. Tror dom uppskattade att stiga upp till nykokt kaffe :) Snäll dotter dom har!
Idag ska vi inte göra nå. Bara frysa o ta de lugnt. Love är ju förkyld o det har ju blivit svin kallt.

Min lilla gumma.....

-

Av Malin Eriksson - 7 augusti 2012 18:15

Handlat massa mat idag. Mest nyttigheter, eftersom jag hade tänkt bli smal. Är sjukt less på känna mig fet o gravid. Känns seriöst som att jag varit gravid i två år eftersom de bara var någon månad jag hann
vara "ogravid" :) o dom månaderna hann jag gå ner i vikt till ca 3 kg från mitt mål. Suck. Men nu har jag ju endast typ 19kg kvar att jobba med. INTE kul. Men de ska fan bort bort bort! O jag har ju som inge tålamod, vill helst ha bort de igår men jag måste ändå tänka på att äta när jag ammar o det är faktiskt bara 4 veckor sen jag fick barn o man är ju gravid i 9månader o lägger på sig, så tålamod Malin!!
Nu har vi iaf kyckling i ugnen som vi väntar på. Blir lite sen middag idag men bättre sent än aldrig! :)

-

Av Malin Eriksson - 6 augusti 2012 13:24

Dricka upp mitt "kappe" (kaffe) som Love säger o sen städa upp oredan som jag o mina trollungar ställt till med efter 1 veckas vistelse hos mommo o moffa. För idag kommer pappa Tom hem så då flyttar vi hem igen! :)
Kan man älska sina barn så mycket att man vill äta upp dom? Är det en normal tanke från en mamma?

-

Av Malin Eriksson - 5 augusti 2012 20:34

Har varit ute o promenerat runt med vagnen i stort sett hela dagen. Sjukt skönt i go vädret! Nu däremot känner jag mig trött i kroppen fast jag hade vilja ta en promenad med Bamse. Får se hur de blir.
Love är väldigt trött o grinig så hon ska nu få gå o sova iaf.
Kanske pappa kommer hem imorgon.
Jaja Love kallar på mamma.

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2012 23:58

Stora tjejen! :)
Precis talat med Tom i telefon o strax ska jag lägga mig. Båda mina tjejer sover redan så gott o de ska mamma oxå göra..
Godnatt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards