Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 14 april 2013

-

Av Malin Eriksson - 14 april 2013 07:50

Hade en jätte mysig kväll igår. Såg två bra filmer, åt godis o fick massage! :) Så det blev en sån myskväll jag ville ha.
Nu sitter jag i soffan o dricker kaffe o funderar om jag ska orka kasta ihop en tårta o bjuda hem mina fina vänner idag. Men får se vad som saknas om jag orkar :)
23år idag, känns som att jag kan vara 16 fortfarande. Känner mig inte så gammal, haha. Men jag är nöjd med vad jag åstadkommit hittills, jag har ju mina fina barn.
Ok som sagt, dricka upp kaffet medans jag funderar om jag ids göra en tårta.
Ps, ett litet svar till dig som undrade varför Nellie är så efter eftersom hon inte kryper ännu. Nellie är inte efter o barn utvecklas i sin takt o det kommer du märka den dag du vuxit upp från fjortisåldern o skaffar egna barn! Tack o hej!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards