Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Malin Eriksson - 27 juni 2012 09:24

O jag längtar såå efter bebis. Hon får gärna komma ikväll efter bingon. Helst inte under bingon, skulle tycka så synd om Johanna som skulle få hjärtattacker o måste köra mig till typ gällivare, haha.

Nä men nog blir de bra. Ikväll ska jag o vinna lite bebis pengar iaf.

Pratade med pappsen för en stund sen (Loves pappa) o det känns som konstigt att han ä borta några dagar, är så van att han är hemma. Men han är ju åt rätt håll ifall det blir någon förlossning snart, vi möts på Sunderbyn! ;)


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH, egentligen är jag skit nervös men jag längtar samtidigt tills det startar igång på riktigt med värkar o grejer. Undra hur den här förlossningen blir, samma? Helt olikt den första? Kommer allt gå bra? Osv osv osv....

Men hur som helst kan jag ju inte påverka dom sakerna, så det är bara hoppas på de bästa.   


Jag sitter ialla fall nu o ska fixa mig kaffe o frukost o vänta på mitt förhoppningsvis sista MVC besök. Börjar redan bli kissnödig men hon sa sist att jag måste hålla mig ett tag innan jag kommer dit så det här kommer bli jobbiga 2h innan jag får kissa.

  

  

   

  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards