Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Malin Eriksson - 21 september 2010 21:31

jag har fått så satans ont i ryggen på senare tid och idag var jag tvungen fara till läkaren, så då blev jag sjukskriven. Sjukt bra eftersom jag knappt kan sova på nätterna då jag har så ont. Och de förstör ju som hela dagen då jag går omkring och är trött. Så det var lika bra att jag slutade på skolan nu eftersom jag känner att jag inte klarar av att göra de jag ska lika bra, fast jag trivdes där. Och det är inte ofta jag trivs på en arbetsplats :)


Igår gick jag in i vecka 30 och jag kan inte fatta själv hur fort tiden går, men kul är ju de för fatta om jag längtar efter token i magen :) Det är som tufft se på magen då de bökar runt för de ser ut som att de är jordbävning eller liknande där inne, haha <3

Men nu vill jag att den ska ligga utanpå magen istället.


  


världens snyggaste pappa i sommar stranden!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards