Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Malin Eriksson - 4 augusti 2010 17:03

Jag känner att jag skulle kunna klaga på typ allt just nu, men jag orkar faktiskt inte de. Jag ser min mage typ vars än jag ser. & värre blir de. Jaja, man får väl vänja sig. =)

Jag väntar på svar om vi får lägenheten från 1/9 eller om hon ska hitta på ännu någon korkad anledning till att jag inte får lägenhet.. suck.

Mio är ute på blocket & jag tror jag dör. Jag måste ha tillbaka han NU igår. Han ska inte flytta en gång till. Nej nej stackars älsklingen =(

Det regnar ute!

Tom har köpt en bil, som tjorvar!


Men nu ska jag gå & hålla alla tummar i världen för att få bra nyheter från Mio & lägenheten...

  


    

 JAG SAKNAR DIG

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards