Whats ment to be will always find its way

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Malin Eriksson - 12 oktober 2010 00:15

Jag har som inte så mycket att säga, eller så har jag jätte mycket att säga, jag vet inte?!

Snart kommer ju våran bebis & jag kan inte fatta att jag & Tom blir mamma & pappa nästa månad. Det är som helt sjukt. Och jag längtar så otroligt mycket. Plus att jag börjar känna mig som ett riktigt handikapp. Jag kan som inte vända mig i sängen, de tar typ en kvart eller nå, haha. Sen att sätta sig ner eller ställa sig upp gör ont och tar tid. Sen är allt så jätte jobbigt och jag blir anfådd typ minsta lilla grej jag gör.  Så jag tycker våran tjej (?) kan komma ut nu:)


Just nu ligger iaf Tom & kollar film & jag glor bara runt på internet. Och förresten, jag tänkte ju lägga upp nån bild men just nu orkar jag inte, kanske gör de lite senare, eller så i morgon.

God natt på er nu..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ändra i den här bloggen?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Mer inlägg
 Mindre inlägg
 Mer filmer
 Ingenting! Den är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

.

bangerhead

..

gobaby

RSS

bloggerfys

bloggerfys

bloggerfys

barnkläder

..

Arkiv

.

-

.


Ovido - Quiz & Flashcards